Σάββατο 12 Απριλίου 2008

Από κοινού....

... με τη μικρή μου ταξιδεύουσα, πρώην πλένουσα και πλέκουσα ξοδεύουμε τον ελάχιστο χρόνο μας μπροστά στο Φανταρολόγιο που είχα να το δω από υπολογιστή πάνω από 2 βδομάδες -σκηνακίων ένεκα.

Δε θα σπαταλήσω άλλο χρόνο προς το παρόν, γιατί μας έχει κόψει μια μικρή πείνα και ο χρόνος τελειώνει.

Θα πω μόνο ότι χαίρομαι που το φανταρολόγιο αποκτά νέους αναγνώστες και σχολιαστές και συγκινούμαι που η αδερφούλα μου βρήκε το διαδικτυακό της φως.

Στέλνω πολλά χαιρετίσματα σε όλο το ΛΥΤ Ροδόπολης που έχει διασκορπιστεί στα 4 σημεία του ελληνικού στρατορίζοντα. Μη χάνεστε και το Πάσχα είναι κοντά.

Καλοσορίζω στην παρέα των απελπισμένων πλενουσών-πλεκουσών-ταξιδευουσών την Σοφί του Γιώργου και της εύχομαι κουράγιο.

Τέλος στον αγαπημένο μας κουμπαερονόμο στέλνω τα πατριωτικά μου φιλιά και αγωνιώ να τον δω με το ΡΑΦ μπουρνούζι του σε "λαζοπουλικά" ενσταντανέ.

Έχετε γεια ....

Μικρή μου σου ΄ρχομαι!!!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Keanu Reeves :"Street Kings" ... Περιμένουμε κριτική και hoffentlich όχι ανάλυση (βλ. Matrix) *Toll die Zivilisation, nicht wahr?? -ZOYZOY

Ανώνυμος είπε...

Άλλο ένα ταξίδι στο ενεργητικό μου...πάω για ρεκόρ, αλλά φοβάμαι μη με βρουν ντοπαρισμένη!!! Καλή και η σοφίτα στο Ηλέκτρα, με εξαίρεση τη σαύρα που εμφανίστηκε το βράδυ και φυλούσα σκοπιά 3-6 από το φόβο μου. Τελικά ένας άντρας πάντα χρειάζεται για να εξολοθρεύει τους ζωντανούς οργανισμούς τριγύρω...Το επόμενο ταξίδι δεν έχει προγραμματιστεί και δεν ξέρω αν θα αντέξουν οι υπάλληλοι του ΟΣΕ να μη με ξαναδούν για τόσο καιρό...
¨Η ταξιδεύουσα¨

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΧΕΤΟ: ΝΤΙΝΑ ΦΤΙΑΞΕ MAIL ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΑ ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
¨η ταξιδεύουσα¨

Ανώνυμος είπε...

But ... I have a mail ... by yahoo!! YUHU!
Call me, taxidevousa! -ZOY & ZOY-