Σάββατο 26 Απριλίου 2008

ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ

Έφτασε το τέλος της πρώτης εβδομάδας ουσιαστικής ένταξης στους καθημερινούς ρυθμούς του στρατοπέδου. Κατά διαβολικά συμβολική σύμπτωση έτυχε αυτή να είναι η Μ. Εβδομάδα κι εγώ να περνώ τα δικά μου πάθη... Είχα μεγάλη ανάγκη να γράψω νωρίτερα αλλά συγκρατήθηκα για να εκφρασθώ πιο ψύχραιμα. Όσοι με άκουσαν τηλεφωνικά είχαν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τα ακούσματά τους με υβριστικούς νεολογισμούς όπως 'μουνόπαιδο', 'πουστοδόκιμος' κλπ., που σίγουρα δεν αποτελούν το καλύτερο υλικό γραφής. Σήμερα όμως, Μ. Σάββατο, μπορώ να εξιστορήσω πιο ήρεμα τα πάθη μου.
Ο πρώτος εκνευρισμός ξεκίνησε με την κατανομή των υπηρεσιών. Όταν σε ένα Λόχο υπάρχουν 32 ένοπλοι για να καλύψουν 6 υπηρεσίες ημερησίως, είναι μάλλον υπερβολικά άτυχο ή άδικο να έχεις σχεδόν κάθε μέρα υπηρεσία.
Υπομονή!
Το πράγμα αρχίζει να χοντραίνει όταν γυρνάς από τη σκοπιά κι ένας λουφαδόρος γλύφτης της σειράς σου, σου λέει ότι έχεις και καθαριότητες.
Υπομονή!
Έπειτα χάνεις και τη σπάνια έξοδό σου εξαιτίας ενός συναγερμού που βρήκε όλη τη Μονάδα ανέτοιμη.
Υπομονή!
Κάπως έτσι αγκομαχάμε ως τη Μ. Τετάρτη, οπότε ένα 19χρονο καθικάκι με ψυχολογικά προβλήματα, που κάποιοι άλλοι ανεγκέφαλοι έκαναν Δόκιμο, μου ρίχνει 4 ημ. κράτηση διότι λέει ότι 'στηριζόμουν στο όπλο μου'. Μαζί μου τιμωρήθηκαν άλλοι 20 αλλά μόνο εμένα έβγαλε στην αναφορά Λόχου.
Υπομονή!
Ετοιμάζω έναν αυθόρμητα πύρινο λόγο και βγαίνω στον 'τάκο'. Γυαλισμένος, ξυρισμένος, άψογος παρουσιάζομαι ενώπιον του έναστρου Λοχαγού και προχωρώ στην αιτιολογία της τιμωρίας λέγοντας ότι ο Δόκιμος 'θεώρησε'...
ΛΟΧΑΓΟΣ: 'Θεώρησε'? 5 ημ. φυλακή.
-''Μα...''
-''Θα φας κι άλλες!''
Η αδικία πνίγηκε στη σιωπή και η ψυχολογία μου έκανε limit down.
Υπομονή!
Μέχρι και την Ανάσταση μέσα, χάνονται οι αργίες και η μικρή ταξιδεύουσα θα μείνει αταξίδευτη. Είναι η στιγμή που 'έσπασα' και σχεδόν ακούστηκε.
Υπομονή!
Εξοργίζομαι ακόμη που δεν τον έβρισα επιτόπου να αρπάξω 20 Φ αλλά να το ευχαριστηθώ. Πάντως το 'Θεώρημα των Ριζίων' έγινε ήδη σλόγκαν στο Λόχο και ως εκ τούτου χαλάλι τα 5 Φ.

(Συνεχίζεται ακριβώς από κάτω)

---------

Δεν υπάρχουν σχόλια: