Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Back to base...

Ρίζια ρεεεεεεεεεε !!!

Μετά από έναν φορτισμένο αποχωρισμό από τους "συμμαθητές" μου, επέστρεψα στη Μονάδα και βρήκα ένα ατελείωτο μπάχαλο. Ο κόσμος δεν χωράει πια μέσα στους θαλάμους -οριακά κατάφερα να επανακτήσω το κρεβάτι μου. Οι αδειούχοι του πρώτου γκρουπ ετοιμάζονταν να φύγουν και πολλοί μάθαιναν εκείνη τη στιγμή ότι παίρνουν άδεια. Μέσα σε όλα αυτά κανείς δεν θυμήθηκε να μου χρεώσει το όπλο μου και εγώ εποίησα την νήσσαν... Αποτέλεσμα του χαμού ήταν να γλιτώσω τη σημερινή υπηρεσία. Εξοδούχος προς το παρόν, λοιπόν και ποιος ξέρει τι μας περιμένει αύριο...

Ωστόσο, μια μικρή μελαγχολική διάθεση με έχει κυριεύσει... λίγο ο αποπνικτικός θάλαμος, λίγο ο νέος κόσμος που πρέπει να ξαναγνωρίσεις, η νέα κατάσταση στην οποία πρέπει να συνηθίσεις και το ψιλοάγχος μέχρι να "καβαντζωθείς" με τον καλύτερο τρόπο.

Θα μου περάσει, φαντάζομαι, μέσα σε λίγες ώρες ή μέρες.

Δεν είμαι βέβαιος πόσο γρήγορα θα ξαναβρέθω μπροστά σε PC αλλά καλά να είναι το κινητό.

Επόμενη ανταπόκριση από τη σκοπιά!

(Η τελευταία ενημέρωση για την άδεια: 3-8 Μάη)

Μέχρι τότε...

Καλό μας ΠΑΣΧΑ (ούτε κατάλαβα πότε έφτασε)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πέρα από όλα τα άλλα πρέπει να ψάχνω και μόνη ό,τι θέλω από το internet...τρομερά βαρετό. Πριν έδινα την παραγγελιά και την ίδια μέρα είχα αυτό που ζητούσα...τώρα έχω σκυλοβαρεθεί μπροστά στον υπολογιστή σου να κατεβάζω και μετά να μη βρίσκω και που έχουν αποθηκευτεί για να τα πάρω...κι άντε τα βρήκες...τόσο πράγμα πού να χωρέσει να αποθηκευτεί;Τέλος πάντων...μη μελαγχολείς εκεί...έχουμε κι εμείς εδώ προβλήματα σοβαρά όπως βλέπεις!!!!!
¨Η ταξιδεύουσα¨