Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

It's CAMPING time!!!

Η απόφαση πάρθηκε!

Φεύγουμε καρδιά μου, τ' αποφάσισαν!

Τη Δευτέρα ξεκινάει το Δωδεκαήμερο Ασκήσεων, δηλαδή τα γνώστα σε όλους "σκηνάκια".

Το Σχολείο μας θα κάνει πάλι τη διαφορά συμμετέχοντας μόνο για 5 ημέρες ή μάλλον για 4 βράδια. Παρασκευή πρωί επιστρέφουμε για να συνεχίσουμε την εκπαίδευση, η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 18 Απριλίου. Αμέσως μετά ακολουθούν οι άδειες για το Πάσχα.
Καλά... μέχρι τότε βλέπουμε!

Στο μεταξύ προετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για την κατασκήνωσή μας, η οποία θα λάβει χώρα σε μία "άκρως τρελή και απόρρητη" τοποθεσία της Γκατζολοχώρας.

Βαστάτε Τούρκοι τ' άρματα!!!

Υ.Γ.1: Το Φανταρολόγιο θα παραμείνει κλειστό το προσεχές ΣΚ διότι η μικρή μου "πλέκουσα" πήρε τη μεγάλη απόφαση να κάνει το μακρύ ταξίδι του ερχομού και θα είμαι καθ' όλη την έξοδό μου αφοσιωμένος σε βαθύτατες αναλύσεις της γυναικείας ψυχής.

Υ.Γ.2: Καλωσορίζω στο Εβρο-Χυμείο τους νεοαφιχθέντες, απευθείας από τα τσικό της Ροδόπολης, Δοιρά και Εφραίμ.

Υ.Γ.3: Ελπίζω η επόμενη σύντομη SMSική ανταπόκριση να είναι από το σκηνάκι του πόνου.
Μέχρι τότε ξεκλειδώστε και πετάξτε τα κλειδιά...
ΦΥΛΑΩ ΕΓΩ!!!


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ακυρο 1 δυμ 2 ομαδα.δεν μασ χαλασε?ελπιζω να το διαβασεις συντομα.πατρα,τελεια,3 εξω μια μεσα,πολλα λεφτα ,,εχω φοτο απο το στρατοπεδο ..πολυ ωραια πολη.Εποπ γυναικες δεν μας χαλασε καθε μερα επιθεωρηση απο μουνιτσες..και κινηματογραφος εντος με 1.5 ευροδολαριο ταινια και βαζει και τσοντουλες που και που...κωστη ευχομαι δευτερη μεταθεση να παμε μαζι παλι στο κεντρο με σουκρε και λυτ καλα να περνας και θα τα πουμε συντομα τηλεφωνικος φιλια..

dekaeneas paralaghs είπε...

αδεια 5 μερες?δε με χαλασε καθολου..μου εχει λειψει η παρεα 569...εκανες σκηνακια???μη μου πεις οτι εβγαζες τις υπηρεσιες στα σκηνακια χαχαχαχα.τριτη μπαινω μεσα 60 ατομα στον θαλαμο απο μια κλανια ο καθενας που να κοιμηθεις το βραδυ? 302 μερες Α.Α απο την ζωη ειναι πολλες?? δεεεεενννννν κααννουμε τιποτα ολη μερα οταν σου λεω τιποτα τιποτα δεν περναει η μερα παρακαλαω να εχω καμια σκοπια...Συνδεση με W.C ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΩ ΗΙP HOP ΛΕΣ ΝΑ ΑΠΟΛΥΩΜΑΙ ΜΑΖΙΜΕ ΤΟΥς Ε.Π.Ο.Π.."ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΑΠ΄ΤΙΣ ΑΥΛΗΣ ΤΟΝ ΚΗΠΟ, ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΠΩ ,ΕΣΥ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΣΥ ΓΑΜΙΕΣΑΙ Μ'ΆΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΧΙΑ"