Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

ΒΡΑΣΕ ΡΙΖΙΑ !

Η αλήθεια είναι πως έμαθα τη μετάθεσή μου πριν 2 μέρες αλλά περίμενα να μου ανακοινωθεί επισήμως για να το χωνέψω...

Τελικά μου το ανακοίνωσα ο ίδιος μαζί με τις μεταθέσεις όλου του Λόχου.
Κάπου εκεί πείστηκαν και οι τελευταίοι ότι δεν είμαι το "βύσμα" που νόμιζαν.

ΡΙΖΙΑ λοιπόν!!!

Θα αφήσω τη μαγευτική Ροδόπολη και το 569 Τ.Π. για να συγκλονιστώ μπροστά στην εκθαμβωτική γοητεία του 508 Τ.Π. στο τριεθνές του Έβρου, δίπλα στην Αδριανούπολη (Εndire ala Turk).

Θα ήθελα να γράψω πολλά αυτή τη στιγμή αλλά έχω ένα τέταρτο στη διάθεσή μου να ντυθώ και να επιστρέψω στο στρατόπεδο για ένα τελευταίο βράδυ.

Σας χαιρετώ αλλά δεν σας αποχαιρετώ!

2 σχόλια:

mousikestaxiarxies είπε...

ωραιοτατη διαδρομη!
την εκανα κι εγω ετσι ακριβως περσυ το μαιο του 2007
Αφισα τη μαγευτικη ροδοπολη σερρων με τις χειρωτερες εμπειριες σαν κεντρο και εφτασα στον παραδεισο των ρυζιων οπου περασα τις καλυτερες μερες θητειας.συμβουλες και παραπονα δεκτα οποιαδηποτε στιγμη.
υγ, η βουλγαρα στο νετκαφε στα ρυζια ειναι ακομα εκει?

Ανώνυμος είπε...

filaraki akoma ekei einai h boulgara