Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

ΚΑΒ(Υ)ΛΙ... ΑΚΥΡΟ

Ω, ναι! Είναι αλήθεια...
Πρώτα ακυρώθηκε η Καβύλι ως προορισμός και μου έφυγε ένα τεράστιο βάρος και λίγο αργότερα αναβλήθηκε η εκπαίδευση μέχρι να έρθουν και άλλοι νέοι, που έμειναν στα Κέντρα για την παρέλαση.
Από Πέμπτη βλέπουμε.

Στο μεταξύ έχω βαρεθεί να σέρνω το κορμί μου άσκοπα!
Σάββατο, Κυριακή έξω όλη μέρα... Δευτέρα, μετά από λίγη εκπαίδευση, εξοδούχος από τις 6 και την Τρίτη πάλι έξω θα είμαι από το πρωί... Ε τι να κάνεις τόσες ώρες... Βαρέθηκα μέχρι και το Ίντερνετ... και βέβαια αυτό πρέπει να λέει πολλά στους γνωρίζοντες.

Αύριο θα προσπαθήσω να ανεβάσω καμία φώτο.

Γενικώς:
Μην ανησυχείτε!
ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΩ ΑΚΟΜΗ!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

"Η πλένουσα την κάλτσα"
Άκυρα τα Γκαβύλια (που λέει κι ο μπαμπάς σου) αλλά μέχρι να ακυρωθούν μας βγήκε κι εμάς το λάδι...μας έκανες την καρδιά περιβόλι...γι αυτό κι εγώ ξεσήκωσα το Η&M για να συνέλθω...Για να μη πω που νόμιζες ότι θα ξαναβγείς το Πάσχα...κι εσύ βολοδέρνεις τέσσερις μέρες τώρα κι εγώ ήμουν που ήμουν μακριά, πήγα και 500 χλμ πιο μακριά!!!Τέσπα...πρέπει να ανηφορίσω, γιατί αρχίζει να μου τη δίνει κι εμένα...