Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

ΛΥΒ ή I LEAVE !

Μια εβδομάδα στη Μεραρχία και πολύ μου ήταν.

Πριν την ώρα της κρίσης ήρθε η Λύ(β)τρωση.

Μετά το απάλευτο πενθήμερο τρίπτυχο Γραφείο-Αγγαρεία-Σκοπέτο, η απόσπασή μου έληξε άδοξα μα αναγκαστικά, μπροστά στη βαθιά επιθυμία του ΓΕΣ να με κάνει Δεκανέα, εκπαιδεύοντας με για 15 ημέρες στο Λόχο Υποψήφιων Βαθμοφόρων (Λ.Υ.Β.).

Ετοιμάζομαι λοιπόν για το Νο 5 στρατόπεδο της θητείας μου συνεχίζοντας σταθερά τη χαρτογράφηση του Έβρου. Τη Δευτέρα θα βρίσκομαι στη Λεπτή Έβρου, όπου θα βρεθούμε με γνώριμα πρόσωπα από Ροδόπολη και Πλάτη. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης (αν και εμπιστευτικό, είχα το προνόμιο να το διαβάσω) δε φαίνεται ιδιαίτερα σκληρό, παρόλο που προβλέπει βολές, πυρ και κίνηση με πραγματικά πυρά, νυχτερινή εκπαίδευση κλπ. Άλλωστε "παλιώσαμε" πια και ξέρουμε τι πάει να πει εκπαίδευση στον Ελληνικό Στρατό. Και με 90 εκπαιδευόμενους, μας βλέπω κάθε μέρα εξοδούχους. Ακόμη και να μας "τεντώσουν" δεν με πειράζει, 2 εβδομάδες είναι και θα περάσουν αξέχαστα!

Μετά να δούμε τι θα γίνει...

Χωμένος σε ένα ιντερνετάδικο της Ορεστιάδας, εκμεταλλεύομαι τη ρωγμή του χρόνου που μου δίνει το "Φύλλο Μεταβάσεως" από Διδυμότειχο για Ρίζια και αιωρούμαι όπως το μωρό που βλέπω δίπλα να μεγαλώνει αμέριμνο. Αφιερώνω τη σκέψη μου στα πρόσφάτως κυοφορούμενα με την ευχή, να μάθουν τι εστί στρατός μόνο από φανταρολόγια.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ούτε ο Ζουράρης να ήσουν, ρε Αλέξανδρε... Ζαλίστηκα@@@@@!!**$$$###@@**@**###@@@@

Καλό ή κακό το Νο 9τελικά????