Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

ΦΑΝΤΑΡΙΚΟ ΤΑΝΓΚΟ

Πέρασε μία εβδομάδα άδειας και συνειδητά απείχα από το φανταρολόγιο σε μία προσπάθεια αποτοξίνωσης από κάθετι χακί.

Εκτός από 2 αφηγήσεις σχετικά με το σήριαλ της άδειας και μία εισερχόμενη μεταμεσονύχτια κλήση απευθείας από το κλειδωμένο "Λεωφορείο ο Πόθος", το εγχείρημα πέτυχε.
Η ζωή ακολούθησε απόλυτα πολιτικούς ρυθμούς και η προσαρμογή ήταν εντυπωσιακή. Στις προηγούμενες μικρές άδειες διατηρούσα πάντα μια επιφύλαξη... το στρατόπεδο παραμόνευε και ουσιαστικά ποτέ δεν άφησα τον εαυτό μου να παρασυρθεί από αυτήν την ψευδαίσθηση ελευθερίας. Δεν ξενυχτούσα πολύ, ούτε ξυπνούσα πολύ αργά από φόβο μη βγω τελείως εκτός προγράμματος. Ακόμα και τις καθημερινές συνήθειες-ανάγκες (τουαλέτα, μπάνιο, μεγάλο κρεββάτι κλπ.) δεν άφηνα τον εαυτό μου να τις απολαύσει. Η στάση αυτή ήταν προφανώς ασυνείδητη ή ενστικτώδης γιατί πολλές φορές μου προκαλούσε και μένα την απορία: μήπως συνήθισα τόσο τη στρατοταλαίπωρη ζωή που δε θα μπορέσω να ξαναβρώ τη χαμένη άνεση του σπιτιού μου?

Ο φόβος μου αποδείχτηκε μάλλον ηλίθιος. Επιστρέφοντας πλέον με τον αέρα της επερχόμενης απόλυσης και 30 ημέρες για τις τελευταίες διακοπές της ζωής μου -όπως τρομακτικά τις χαρακτήρισε ο οφθαλμίατρός μου- όλα μπήκαν στη θέση τους: ενδεικτικά αναφέρω ότι είναι 6:00 το πρωί και γράφω... πριν κοιμηθώ.

Λίγες ώρες νωρίτερα επιστρέψαμε από το Φεστιβάλ Τραγουδιού όπου ανάμεσα στους 16 υποψήφιους διαγωνίζονταν και οι δικοί μας "18 παρά τέταρτο"... καλή τους επιτυχία στον τελικό του Σαββάτου. Ωστόσο δεν μπορεί να ξεκολλήσει από το μυαλό μου εκείνο το "Φανταστικό Τανγκό" του νεαρού Αλέξανδρου Γούδα.

Στην καρέκλα ξεκουράζεται διπλωμένη και φρεσκοσιδερωμένη η ξέθωρη παραλλαγή μου... θα τη ζητήσω σε ένα τελευταίο χορό πριν το ξημέρωμα, αφιερωμένο στον Ε.Σ.:

"Μα εσύ δε μένεις πια εδώ
και αφού πολύ σε νοσταλγώ,
σε προσκαλώ σ' ένα...
φανταρικό τανγκό"


ΥΓ: Λες να 'ναι αλήθεια οι τελευταίες διακοπές της ζωής μου?

.

1 σχόλιο:

kaidazaccaro είπε...

Bicycle Rider - TITanium-Arts
The Bicycle Rider powerbook g4 titanium (TJ) is thaitanium a Bicycle-inspired bicycle bicycle titanium canteen with six unique faces in titanium build the shape titanium quartz meaning of a bicycle. The Bicycle Rider (TJ)