Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

ΕΦΤΑΣΕΕΕΕΕΕ!!!

Σήμερα εκπληρώθηκε μια μάλλον σίγουρη προφητεία της μεγάλης μου αδερφής που έλαβε χώρα όταν ακόμα δεν μιλούσα καλά-καλά:
"Σήμερα κάλεσαν την κλάση του Κωστή..."
Έτσι ξεκινούσε πριν πολλά χρόνια (ηλικίες δεν προδίδω) μια σχολική της έκθεση σχετικά με το στρατό.

Επειδή, λοιπόν, με συμβουλεύουν τώρα που θα είμαι στρατιώτης να μεταθέτω τις ευθύνες σε άλλους, ξεκινάω προπόνηση:
"Αμάν ρε αδερφούλα, εσύ φταις, με γκαντέμιασες!"

Ε, ναι λοιπόν! Έφτασε !

Πρωί-πρωί τηλεφώνησαν από το αστυνομικό τμήμα να πάω να το παραλάβω.

Αντί για παραλάβατε διορισμόν... παραλάβατε εξορισμόν!

Εντάξει δεν παραπονιέμαι.... για αρχή κοντά πάω

ΡΟΔΟΠΟΛΙΣ ΣΕΡΡΩΝ

Ποιές Σέρρες δηλάδή? Πάνω από το Κιλκίς είναι, στα σύνορα με τη Βιλγαρία (εκεί με τις καλές πίτσες)

Voila και το κωλόχαρτο.... συγγνώμη το σημείωμα κατάταξης ήθελα να πω:



Την 11η του Φλεβάρη,
τον χάνεις, μάνα μου,
τον κανακάρη!

2 σχόλια:

NinaC είπε...

Δεν πιστεύω αυτό που βλέπουν τα μεγάλα και ωραία μάτια μου!!!!

Ανακάλυψες τα βλογς, πουλάκι μου???

Για να δω αν διατηρείς την οξυδέρκειά σου ή σε αποβλάκωσε η επερχόμενη στράτευση και οι μπουγάτσες με τυρί!!

Ποιά είμαι;;;;;

:)

Ανώνυμος είπε...

Αχου !!!! Σνιφ !!!! Κλαπς !!! το παιδι μας φευγει φανταρος? και τωρα? Χμ !! Φεβρουαριος , 9 μηνες, Νοεμβριος !!!! Αχ ωραια , δεν θα χασεις το φεστιβαλ κινηματογραφου

ΥΓ. Αν καταλαβες ποια ειναι η απο πανω , θα βρεις κι εμενα !!